czwartek, 11 grudnia 2014

Przedświąteczne migawki


Korzystając z tego, że jestem chora i mam wolny dzień udało mi się porobić kilka zdjęć w świetle dziennym (taa światło dzienne zimową porą...). Do świąt coraz bliżej. Pomimo tego, że wyjeżdżamy na święta marzy mi się mała żywa choinka więc tworzę ozdoby choinkowe. Sprawia mi to tyle przyjemności! ;) Bombki ozdabiane metodą decoupage, filcowe ozdoby. Uwielbiam przedświąteczny klimat. Oto kilka ujęć:

 

Filcowe ozdoby. Wystarczy na papierze narysować but lub gwiazdkę, wyciąć z filcu, wypełnić watą i zszyć. Takie to proste a jak wygląda!


Nad bombkami ozdabianymi serwetkami trzeba trochę posiedzieć ale efekt końcowy jest warty poświęcenia czasu.


W tym roku króluje u nas czerwień. A jaki Wy wybraliście kolor przewodni na te święta? Pochwalcie się!


A Wy już czujecie klimat świąt? Przystrajacie domy?

Udanego dnia Wam życzę!
Ania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz